Direktlänk till inlägg 14 januari 2010

I dag idag idag

Av Linda o Maria - 14 januari 2010 15:58

En riktigt trevlig dag i dag!

Jag har varit frustrerad och hyfsat irreterad hela dagen mer eller mindre. Nu har jag tagit en liten promenad och mötte Maria utanför hennes jobb.


I dag vaknade jag (har sovit dåligt i natt) vid 8 av dessa jävla grannar! Och dom borrade som några jävla idioter där inne. FY FAN FÖR DOM!!!!!!! se videon nedan så förstår ni jag står mitt i rummet och filmar. Inte ens nära väggen.


Just nu försöker Maria få bort nagellacket från sina naglar. Det är rätt roligt att kolla på och lyssna på. Nu börjar hon bli irreterad, när mitt är över. Det nagellacket som hon har på är rött. Hon köpte det till jul, och de är riktigt juligt. Men de försvinner inte. Inte på något sätt. Det har suttit på hennes naglar i veckor och de syns inte en skråma. Visst de är bra att de håller.. Men man måste ju fixa förstärkningen osv.. och då måste nagellacket bort.. Men det här sitter där de sitter.. Hehe.. nu ska jag roa mig med att kolla hur de går för henne en stund. Uppdaterar er hur de går. :) Kanske till och med ta nån bild eller filmar.



Haj hajjj/L

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda o Maria - 18 januari 2010 15:08

Dagarna bara springer förbi. I dag är de redan måndag. Imorgon ska Linda åka tillbaka till Sverige en liten stund. But she will be back!   I morgon går Lindas båt kl 8.. dvs att de blir till å kliva upp ännu tidigare än vd vi brukar.. Men de ska ...

Av Linda o Maria - 17 januari 2010 03:45

Nu är vi hemma igen. Eller i lägenheten i Finland igen. Eller nu o nu.. vi har hunnit ätit.. Så de va ett tag sen.   I kväll/natt har vi: -Varit på puben vi blivit stammisar på efter bara 3 gånger -Hittat två nya kompisar (på vårat stammis st...

Av Linda o Maria - 16 januari 2010 17:48

Kul och höra folk blir orolig när vi ej uppdaterar oss..men som Linda skrev i tidigare inlägg så har vi tatt igen oss bara. Orden saknades i en dag.   I torsdags blev det en impulsutgång som blev riktigt trevlig...2 nya vänner har kommit i vårat ...

Av Linda o Maria - 16 januari 2010 16:32

Mammor, vänner o familjer vi lever. Vi är inte kidnappade som min mamma trodde. Söta mammsen..   Vi har hunnit tagit en pubkväll som slutade med att vi vart bjuden på allt av barpersonalen.. Vi blev bra vänner.. Haha. Vi fick ett gäng snapps och ...

Av Linda o Maria - 14 januari 2010 20:05

Som alla andra kvällar sitter vi hemma och umgås.. (men vi ska ner på biljarden snart) Maria har lärt mig ännu ett nytt ord på finska denna resa. Jag kunde en del sedan innan. Inte jätte många men några artiga ord, några fula ord, osv.. Men nu har ja...

Presentation

Två fartfyllad liv. Två brudar i en blogg. Kan de bli bättre?

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2010
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards